Kantelbok aanpassen voor de Charger

Twee kokers aan de onderkant bevestigd.

Koker er tussen gezet.

Nu zorgen dat alles goed recht en haaks in elkaar wordt gezet.

Een paar schoren voor extra stevigheid.

Nog een paar schoren ingezet, wederom extra stevigheid voor als de Charger op zijn kant staat.

Alles is nu in elkaar gepunt en klaar om afgelast te worden.

Helemaal afgelast!

Dit is de bevestiging die aan de as van de kantelbok vast gelast wordt.

De voorste steun wordt op de plaats van de bumper bevestigd.

Ook hier een schoortje voor extra stevigheid, veel groter kon er niet zitten.

Het geheel afgelast.

De twee staanders eraan gelast.

Tussen de twee kleine kokers wordt een koker gelast die op zijn beurt weer aan de bok bevestigd wordt.

De Charger in de takel om de achteras eronder uit te rollen.

De voorste kantelbok.

De achterste kantelbok.

De Charger in de kantelbok zonder de eerder gemaakte poten om het draaipunt te verhogen, twee kokers van 60mm tussen de zwenkwielen en de bok was voldoende.

In deze opstelling is de Charger zo goed als in balans en dus heeft de elektromotor er geen enkel probleem mee om hem rond te draaien!

Voorste steun ook maar rood gelakt, zat inmiddels al wat vliegroest op van het buiten staan en dat was geen gezicht!